Mūsų pagalbos linija: +49 (0) 2428/8198992
Sertifikuota internetinė parduotuvė
Daugiau kaip 150 LED geliai
3 metų garantija apie visus prietaisus
Nuo užsakymo sumos, 29 €, mes suteiksime jums siuntimo išlaidų!

Terminai ir sąlygos

1. Pirmas , Klientų bazė, kalbos

1.1 Visi pasiūlymai, pardavimo sutartys, reikmenys ir paslaugos, dėl užsakymų iš mūsų klientų, per mūsų internetinėje parduotuvėje www.nded.de ("parduotuvė") šie terminai ir sąlygos.

1.2 produktų asortimentas mūsų internetinėje parduotuvėje yra skirta vartotojams ir įmonėms, tačiau tik galutiniams vartotojams. Šių sąlygų tikslais, vartotojas - tai bet koks fizinis asmuo, kuris atvyksta į sutarties dėl priežasčių, kurios gali būti priskirtos nei komercinės, nei jų nepriklausoma profesinė veikla (Civilinio kodekso 13 § - BGB) ir "verslininkas" yra natūralus ar juridinis asmuo arba juridinis partnerystė, jų komercine ar nepriklausoma profesine veikla (§ 14 punktas 1 BGB) sutarties pabaigoje.

1.3 sąlygos klientui netaikoma, net jei jų taikymas konkrečiu atveju, mes ne specialiai objektas.

1.4 Sutartis kalba yra vokiečių kalba.

2. Antra Išvada

2.1 Mūsų pasiūlymai nėra privalomi internetinės parduotuvės.

2.2 pateikiant užsakymą parduotuvėje (kuris reikalauja išankstinio registravimo ir priimti šiose Sąlygose), klientas daro privalomas pasiūlymas pirkti aptariamą produktą. Klientas jungiasi į pasiūlymą iki trečiųjų metų pabaigos po siūlymo darbo dieną dienos.

2.3 elektroninėje parduotuvėje produktų pristatymas nėra teisiškai įpareigojantis pasiūlymas, bet ne katalogas, paspaudę mygtuką "Patvirtinti užsakymą", įdedate privalomą tvarką prekių krepšelį. Iš karto po užsakymo gavimo patvirtinimas taip Siunčiant užsakymą netvirtinama sutarties, ir mes galime priimti užsakymą siunčiant užsakymo patvirtinimą elektroniniu paštu arba per penkias dienas nuo prekių pristatymo.

2.4 kiekvienas klientas, kuris yra vartotojas, turi teisę atsiimti pasiūlymą pagal konkrečias sąlygas, jai pranešama, pagal mūsų svetainėje tvarkos, ir grąžinti prekes. Kilnojamieji daiktai turi būti išsiųsti atgal mūsų rizika. Jūs turite padengti grąžinimo išlaidas, jei pristatytos prekės užsisakyti ir būti grąžinamas, jei daikto kaina neviršija 40,00 EURO sumą, arba, jei jūs vis dar už didesnę kainą dalykas atsisakyti nebuvo sumokėta atlygį arba sutartimi sutarto dalinio mokėjimo. Priešingu atveju grąža yra nemokama ir jums. Ne siuntinių ką išsirinkti.

3. Trečias Kainos ir mokėjimai

3.1 Mūsų kainos nurodytos su pardavimo mokesčio, bet ne laivybos. Visi per pasirinktą jo mokesčiai ir mokėjimo išlaidos į mokėjimo metodą ypač Paypal ir banko mokesčiai - muitų, mokesčių ir panašaus pobūdžio privalomųjų mokėjimų, klientas turi padengti. Pristatant į ES nepriklausančias šalis, jūs turite mokėti mokesčius, muitus ir mokesčius. Norėdami gauti daugiau informacijos apie muitų, žr. pavyzdį žemiau http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds/cgi-bin/tarchap?Lang=DE ir importo apyvartos mokesčio pagal http://auskunft.eztonline.de/ezto/Welcome.do ir konkrečiai Šveicarijos: http://xtares.admin.ch/tares/login/loginFormFiller.do.

3.2 Jeigu nėra aiškiai susitarta kitaip, mes tik pristatyti iš anksto (užsakymo formoje nurodytu būdu - PayPal, kreditinės kortelės, banko pavedimu). Klientas gauna išsiuntus prekes su sąskaita-faktūra (kuris bus išsiųstas elektroniniu paštu ir taip pat gali būti įtraukti į mūsų prielaida), virš jos tvarka.

3.3 klientas nėra priešpriešinių reikalavimų įskaitą arba susilaikymas, išskyrus atvejus, kai priešieškinis yra žinoma, ar teisėtai.

3.4 sąskaitos faktūros mokėjimas. Bendradarbiaujant su Klarna mes Jums siūlome pirkimo sąskaitą faktūrą, kaip mokėjimo parinktį. Į atveju apmokėjimo Klarna Jūs niekada negali pridėti savo sąskaitos duomenis, ir jūs mokate, kai gausite prekes.

Su mokėjimo Klarna pristatymas į kitą pristatymo adresą, nei atsiskaitymo adresas yra neįmanoma. Mes prašome Jūsų supratimo.

4. Klarna

Pirkdami Sąskaitoje su Klarna visada išeiti prekes, ir jūs visada turite 14 dienų mokėjimo laikotarpis. Dėl išsamesnės informacijos ir Išsamias sąlygas ir Klarna sąskaitą faktūrą įsigyti, apsilankykite: https://online.klarna.com/villkor_de.yaws?eid=21243&charge=variabel

Klarna peržiūrėti ir įvertinti informaciją, kurią vartotojas pateikia ir, jeigu tai pateisinama, keistis informacija su kitomis įmonėmis ir kreditines ataskaitas teikiančių institucijų (kredito patikrinimas). Turėtų būti užtikrinamas vartotojui kreditingumo, Klarna AB turi teisę atsisakyti klientams Klarna mokėjimo ir turi atkreipti dėmesį į alternatyvių mokėjimo būdų. Jūsų asmeninė informacija bus elgiamasi laikantis duomenų apsaugos įstatymo ir nebus atskleisti trečiosioms šalims reklamos tikslais. Sužinokite daugiau apie Klarna Privatumo politika. (https://online.klarna.com/pdf/data_protection_DE.pdf)

Norėdami gauti daugiau informacijos apie Klarna www.klarna.de aplankyti

Klarna AB, įmonės - ir korporacija numeris: 556737-0431

5. Prekių siunta

5.1 prekės yra nurodyta ant gaminio puslapį laivas atnešė po siuntos gavimo. Jeigu prekės nėra sandėlyje, kad pristatymas yra atidedamas, mes Jums pranešti, tai iš karto.

5.2 Jei pristatymo vėlavimas sukelia teisinių ar oficialių užsakymus (pvz., importo ir eksporto apribojimai) priežastys, tada pratęsti pristatymo laikotarpį. Vėlavimo pristatyti prekes, pradžia ir pabaiga, bus nedelsiant jums patarti tokiais atvejais. Jei mes vėlai pristatyti, tada mūsų atsakomybė už žalą, nedidelio neatsargumo atveju tik artimiausioje žalos. Bet kokios kitos pretenzijos dėl žalos atlyginimo, tik tuomet, jei vėlavimas yra dėl didelio neatsargumo ar tyčia.

5.3 Jei yra skirtingų pristatymo laikas užsakytas prekes Mes pasiliekame teisę daryti dalinius pristatymus, tiek, kiek pagrįstai.

6. Laivybos, draudimo ir rizikos perdavimas

6.1 Jeigu nesusitarta kitaip, mes nustatyti tinkamą pristatymo būdą ir laivybos bendrovė savo nuožiūra.

6.2 Jeigu klientas yra vartotojas, atsitiktinio praradimo rizika, atsitiktinio sugadinimo ar praradimo pateiktas prekes per tą laiką klientui, kai produkto pristatymo klientui arba kliento priėmimo įsipareigojimų nevykdymo. Visais kitais atvejais, rizika perkeliama prekių pristatymo vežėjas klientui.

6.3 Mes apdrausti prekes nuo įprastos rizikos, transporto prie mūsų sąnaudos.

7. Teisės į nuosavybę išlaikymas

7.1 Mes pasiliekame iki visiško sumokėjimo pristatytų prekių pirkimo kainos (įskaitant PVM ir laivyba) aptariamojo produkto pavadinimą.

7.2 klientas yra draudžiamas be mūsų raštiško sutikimo neleidžiama perparduoti prekes pristatysime mūsų, kuris yra pagal nuosavybės teisės išlaikymo. Klientas patenka į įvykį, galimas perparduoti jau reikalavimus, kylančius nuo iki perpardavimo į mus sumą sumokėti pirkimo kainą plius 20% priemoka mums. Norime leisti klientas rinkti taip Asignuotos reikalavimus įprastinėmis verslo, mes tai mokėjimas vėluoja leidimas gali būti atšauktas pagal kliento bet kuriuo metu.

8. Garantija

8.1 Jei tiekiamas prekes panaudotos medžiagos defekto, klientas pirmiausia gali reikalauti, kad pašalintų arba defektinių prekių pristatymą, verslininkai, mes galime rinktis tarp defektų ar atitinkančiais prekių pristatymo. Pasirinkimas gali rodyti tik raštu (įskaitant faksu arba elektroniniu paštu) klientui per tris darbo dienas nuo to, buvo pranešta apie trūkumą. Mes galime atsisakyti vėliau atlikti pasirinktą pirkėjo, tipą, jei tai įmanoma tik per didelių sąnaudų.

8.2 Jei spektaklis pagal straipsnio. (1) neatitinka arba yra nepriimtinas klientui arba mes atsisakome tolesniems mokymosi rezultatams, klientas yra visada pagal taikytiną teisę, turi teisę nutraukti pirkimo sutartį, sumažinti pirkimo kainą arba reikalauti atlyginti nuostolius, arba kompensuoti patirtas išlaidas veltui. Į klientų pretenzijas dėl žalos atlyginimo, taip pat specialias nuostatas sek. 8 šiose Sąlygose.

8.3 Garantinis laikotarpis yra treji metai nuo pristatymo, jei klientas yra vartotojas, kitaip dvylika mėnesių nuo pristatymo.

8.4 taikomos tik įmonėms, taikomos šios nuostatos: Klientas privalo patikrinti prekes atsargiai nedelsiant po perdavimo. Pristatytos prekės, turi būti laikoma pripažinti užsakovas, jei defektas nėra akivaizdžių defektų (i) per penkias darbo dienas nuo pristatymo ar kitas (ii) per penkias darbo dienas po to, kai nustačius defekto.

9. Išlaidų paskirstymas atšaukimo

Jūs turite padengti grąžinimo išlaidas, jei pristatytos prekės užsisakyti ir būti grąžinamas, jei daikto kaina neviršija 40,00 EURO sumą, arba, jei jūs vis dar už didesnę kainą dalykas atsisakyti nebuvo sumokėta atlygį arba sutartimi sutarto dalinio mokėjimo. Priešingu atveju grąža yra nemokama ir jums. Ne siuntinių ką išsirinkti. Taip pat žr mūsų sąlygomis.

10. Atsakomybė

10.1 Mūsų atsakomybė yra ribota dėl aplaidumo (išskyrus didelio aplaidumo) pavėluoto pristatymo atveju% jų pirkimo kaina (įskaitant PVM) (10) suma.

10.2 Mes esame ne (lygus, dėl kokios nors teisinės priežasties). Dėl žalos atlyginimo būdu sutarties ir prekių ir įprasto produkto naudojimo paprastai tikisi Pirmiau pateikti apribojimai netaikomi tyčia ar dėl didelio aplaidumo atveju.

10.3 § 8 apribojimai netaikomi mūsų atsakomybės už garantuotą charakteristikomis, kaip apibrėžta. § 444 BGB, žala, gyvybei ar sveikatai būdu arba pagal atsakomybė už produktą įstatymą.

11. Taikoma teisė ir jurisdikcija

11.1 esamas tarp mūsų ir klientų pirkimo sutartis yra privalomos tarptautinės privatinės teisės nuostatų, Vokietijos Federacinės Respublikos teisės pagal pardavimų JT konvencijos atskirties tema.

11.1 Sutartis kalba yra vokiečių kalba.

11.1 Jeigu klientas yra prekybininkai, kaip apibrėžta. § 1 straipsnio 1 Vokietijos prekybos kodekso (HGB), pagal viešąją teisę juridinio asmens arba valstybinė specialiojo turto, Vokietijoje Visi ginčai, kylantys iš ar susiję su atitinkamos sutarties išimtinės jurisdikcijos teismai yra. Jurisdikcija šių atvejų yra Düren. Visais kitais atvejais, klientas ar mes galime pareikšti ieškinį prieš bet kokį kompetentingos jurisdikcijos teismas pagal įstatymą.

Išskirtinius pasiūlymus. Just for you. Prisijunkite dabar kvitas galioja iki 31.12.2012, kai vartotojas gali naršyti nuo pirkimo vertę 40 €
5€

nded tarptautinis